Εμπιστεύσου το αγαπημένο σου Mac
σε ένα επίσημο κέντρο επισκευών της Apple
Φόρμα επικοινωνίας
Συμπληρώστε τα στοιχεία σας και το είδος επισκευής που επιθυμείτε και θα επικοινωνήσουμε σύντομα μαζί σας.
![]() |
Η iSystem δεν είναι απλά επίσημο κέντρο επισκευών της Apple, είναι ο μοναδικός στην Ελλάδα Apple Premium Service Provider. Αυτό σημαίνει πως η Apple μας αξιολογεί στα κορυφαία κέντρα επισκευών της σε ετήσια βάση, δες γιατί. |
![]() |
Δεν είμαστε απλά “πιστοποιημένοι τεχνικοί”. H ομάδα της iSystem εκπαιδεύεται και ελέγχεται συνεχώς από την Apple και έχει εμπειρία ετών σε μικρά και μεγάλα προβλήματα. (1) |
![]() |
Στην iSystem προσφέρουμε δωρεάν κάλυψη σε συσκευές εντός εγγύησης. Πόση εγγύηση έχουν πραγματικά τα Mac; (2) |
![]() |
![]() |
Δεν θα πετυχαίναμε 96% ικανοποίηση πελατών αν δεν αντιμετωπίζαμε κάθε συσκευή σαν να είναι δική μας. (3) |
|
![]() |
Οι επισκευές μας εκτός εγγύησης, είναι οικονομικές και υπάρχει δυνατότητα πληρωμής σε 6 άτοκες δόσεις. |
Γιατί να επισκευάσω το Mac μου στην iSystem;
![]() |
Αποκατάσταση βλαβών μόνο με γνήσια Apple ανταλλακτικά(5) |
![]() |
Διατήρηση της επίσημης εγγύησης και 6 άτοκες δόσεις. |
![]() |
Δωρεάν κάλυψη επισκευών σε προγράμματα ανάκλησης της Apple |
![]() |
Online παρακολούθηση της εξέλιξης της επισκευής σου. |
Κόστη επισκευής Mac συσκευών

Τύπος επισκευής | Κόστος |
---|---|
Ελάχιστη χρέωση για Mac εκτός εγγύησης | 20€ (εφόσον δεν προχωρήσετε σε επισκευή) |
Ελάχιστη χρέωση διαγνωστικού ελέγχου μετά από επαφή με υγρό | 60€ |
Εγκατάσταση νέου δίσκου & λειτουργικού σε Macbook | 29€ |
Εγκατάσταση νέου δίσκου & λειτουργικού σε iMac | 99-139€ |
Εσωτερικός καθαρισμός MacBookPro (κυκλωμάτων/αεραγωγών/ψυκτρών) | 39€ |
Εσωτερικός καθαρισμός iMac (κυκλωμάτων/αεραγωγών/ψυκτρών) | 99-139€ |
Στις τιμές περιλαμβάνεται ο ΦΠΑ
(1) H Apple ελέγχει την κάθε επισκευή όσον αφορά:
-Ικανοποίηση πελάτη (Customer Satisfaction).
-Αξιολόγηση (Assessment) που προκύπτει από ενδελεχή έλεγχο της Apple στις διαδικασίες του Service, στις πιστοποιήσεις κάθε τεχνικού και σε πολλές άλλες λεπτομέρειες, με βαθμολογία στο 100%.
-Αρίστευση στην επισκευή (Service excellence) άνω του 92% που προκύπτει από μετρήσεις της Apple σε συγκεκριμένους Βασικούς Δείκτες Απόδοσης (KPI).
-Repair TAT που ουσιαστικά είναι ο χρόνος που μεσολαβεί από την παραλαβή ενός μηχανήματος μέχρι την επισκευή και την παράδοσή του στον τελικό πελάτη.
(2) Όταν αγοράζεις προϊόντα Apple, η νομοθεσία περί καταναλωτών που ισχύει στην Ευρωπαϊκή Ένωση, παρέχει θεσμοθετημένα δικαιώματα εγγύησης επιπλέον της κάλυψης που λαμβάνεις από την Περιορισμένη Εγγύηση Ενός Έτους της Apple και το προαιρετικό Πρόγραμμα Προστασίας AppleCare που ανέρχεται στα 2 έτη από την ημερομηνία αγοράς. Υπεύθυνος για τον δεύτερο (2) χρόνο κάλυψης εγγύησης, είναι ο πωλητής του προϊόντος. Περισσότερες πληροφορίες εδώ. Βάσει των όρων της εγγύησης, δεν καλύπτονται δωρεάν, προβλήματα που οφείλονται σε κακή χρήση του Mac ή προβλήματα του λογισμικού (software).
(3) Επιτυγχάνουμε ικανοποίηση πελάτη (Customer Satisfaction) 96%, που προκύπτει μετά από επικοινωνία της ίδιας της Apple με τον τελικό πελάτη. Η βαθμολογία μας είναι από τις υψηλότερες στην Ευρώπη.
(4) Συσκευές άνω των 5kg (iMac, Mac Pro, κλπ.) επιβαρύνονται με κόστος 19€ για κάθε διαδρομή παράδοσης/παραλαβής. Για φορητούς υπολογιστές MacBook, MacBook Air, MacBook Pro και Mac mini το κόστος είναι 7€ για κάθε διαδρομή.
(5) Η Apple δεν εμπορεύεται ανταλλακτικά στην παγκόσμια αγορά, αλλά προμηθεύει αποκλειστικά με αυτά το επίσημο δίκτυο επισκευαστών της, στο οποίο ανήκει η iSystem. Επίσης, όλα τα ανταλλακτικά της, όπως και όλες οι επισκευές της, καταγράφονται. Οπότε μπορείτε να είστε σίγουροι ότι το παραπλανητικό “original OEM” ανταλλακτικό, δεν είναι αυθεντικό στην πραγματικότητα.