isystem-apple-premium-authorised-service-provider-2017

 

Για άλλη μία χρονιά η Apple τίμησε την iSystem με τον τίτλο του Premium Service Provider.

Ο τίτλος αυτός αποδίδεται σε επιλεγμένα εξουσιοδοτημένα επισκευαστικά κέντρα που μεταξύ άλλων πληρούν συγκεκριμένες προϋποθέσεις:

  • Ικανοποίηση πελάτη (Customer Satisfaction) άνω του 90%, που προκύπτει μετά από επικοινωνία της ίδιας της Apple με τον τελικό πελάτη. Η βαθμολογία μας είναι από τις υψηλότερες στην Ευρώπη.
  • Αξιολόγηση (Assessment) που προκύπτει από ενδελεχή έλεγχο της Apple στις διαδικασίες του Service, στις πιστοποιήσεις κάθε τεχνικού και σε πολλές άλλες λεπτομέρειες, με βαθμολογία στο 100%.
  • Αρίστευση στην επισκευή (Service excellence) άνω του 92% που προκύπτει από μετρήσεις της Apple σε συγκεκριμένους Βασικούς Δείκτες Απόδοσης (KPI).
  • Repair TAT που ουσιαστικά είναι ο χρόνος που μεσολαβεί από την παραλαβή ενός μηχανήματος μέχρι την επισκευή και την παράδοσή του στον τελικό πελάτη.

Στη σελίδα υποστήριξης της Apple αναγράφεται πλέον η iSystem ως o μοναδικός Authorised Service Provider στην Ελλάδα με τον τίτλο Premium:

isystem-apple-premium-authorised-service-provider-2017_02

 

Σε όλους εμάς στην iSystem ο τίτλος αυτός αποτελεί επιβεβαίωση της ποιότητας των υπηρεσιών που παρέχουμε και οφείλουμε να σας ευχαριστήσουμε ιδιαίτερα όλους για την έμπρακτη υποστήριξή σας όλα αυτά τα χρόνια!