Επισκευή Mac


Η iSystem είναι Apple Premium Service Provider με περισσότερα από 15 χρόνια εμπειρίας στον χώρο της Apple και περισσότερους από 10 πιστοποιημένους από την Apple τεχνικούς.

H επισκευή των Mac είναι μία από τις βασικές εργασίες μας στην iSystem. Καθημερινά μερικές δεκάδες Mac διαβαίνουν το κατώφλι του service μας και οι τεχνικοί μας φροντίζουν για την γρήγορη και αξιόπιστη αποκατάσταση της ομαλής λειτουργίας τους, την οποία οι κάτοχοί τους έχουν συνηθίσει και απαιτούν από αυτά. Tαυτόχρονα οι διαδικασίες επισκευής Mac ελέγχονται εξονυχιστικά και σε όλα τα στάδια από την Apple ώστε τελικά να επιτυγχάνουμε πραγματικά υψηλό επίπεδο υπηρεσιών και τελικά τα υψηλότερα ποσοστά ικανοποιημένων πελατών. Με αυτόν τον τρόπο η iSystem είναι εδώ και 3 χρόνια Premium Service Provider.

Οι Premium Service Providers είναι κάτι παραπάνω από Apple Authorised Service Centres. O τίτλος αυτός αφορά επιβράβευση από την Apple, για την εξαιρετική παροχή υπηρεσιών της iSystem. Η αναγνώριση βασίζεται σε αξιολόγηση δείκτών όπως Customer Satisfaction, Service Excellence, Repair Quality, Repair Time και Professionalism. Δόθηκε για πρώτη φορά στην Ελλάδα στην εταιρεία μας το 2013.
“Οι Apple Premium Service Providers έχουν αναγνωριστεί από την Apple για το εξαιρετικό σέρβις που προσφέρουν.”
Προσπαθούμε διαρκώς να προσφέρουμε στους πελάτες μας την καλύτερη δυνατή εμπειρία από ένα Apple προιόν.

Εάν έχετε επισκευή σε εξέλιξη, μπορείτε να δείτε εδώ το Status επισκευής

Η iSystem προσφέρει δωρεάν κάλυψη σε συσκευές που καλύπτονται από την εγγύηση της Apple ή AppleCare για βλάβες υλικού (hardware). Είμαστε επίσης εξουσιοδοτημένοι στο να καλύπτουμε τα προγράμματα επέκτασης εγγύησης της Apple. Δείτε παρακάτω κόστη για βασικές εργασίες που δεν καλύπτονται.

pricelistmac

 

Υποστήριξη Mac

Εάν χρειάζεστε βοήθεια σχετικά με την χρήση του Mac σας και το λειτουργικό του, ή εκπαίδευση στην χρήση του, εκμεταλλευτείτε τα παρακάτω πακέτα iCare.

Αν ο Mac σας φαίνεται πολύ αργός πιά, ή δεν χωράει τα αρχεία σας, ή παρουσιάζει ασυμβατότητες σε επίπερο προγραμμάτων, ίσως ήρθε η ώρα να τον αναβαθμίσετε σε ταχύτητα, χώρο ή λειτουργικό σύστημα

Διάβασε χρήσιμα Mac Tips & Tricks από τους τεχνικούς μας.

Προγράμματα επέκτασης εγγύησης

Τα παρακάτω είναι αναγνωρισμένα προβλήματα τα οποία επισκευάζουμε χωρίς χρέωση ακόμα και μετά το πέρας της εγγύησης.
Η Apple έχει αναγνωρίσει ότι σε ένα πολύ μικρό ποσοστό οι flash αποθηκευτικοί χώροι 64 & 128GB σε Macbook Air, ίσως αστοχήσουν. Τα επηρεαζόμενα Macbook Air πωλήθηκαν μεταξύ Ιουνίου 2012 και Ιουνίου 2013.

Αν το Macbook Air σας εμφανίζει αυτά τα συμπτώματα και πληροί τις απαιτήσεις επιλεξιμότητας που αναφέρονται παραπάνω, η Apple θα αντικαταστήσει τη flash μνήμη σας, δωρεάν.

  • Διαδικασία: Για να δείτε εάν η flash μονάδα σας είναι ελαττωματική , πηγαίντε στο Mac App Store , κάντε κλικ στις Ενημερώσεις και επιλέξτε το MacBook Air Flash Firmware Update 1.1 . Η αναβάθμιση του firmware θα δοκιμάσει τη μονάδα flash για να δείτε αν έχει επηρεαστεί. Στη συνέχεια, επισκεφθείτε κάποιο κατάστημά μας για να ελέγξουμε με ειδικό διαγνωστικό λογισμικό. Εφόσον η συσκευή σας πληροί τα παραπάνω, την παραλαμβάνουμε και παραγγέλνουμε άμεσα το ανταλλακτικό προς αντικατάσταση.
Η Apple έχει αναγνωρίσει ότι σε ένα ποσοστό λευκών Macbook είναι δυνατόν να αποκολληθεί η λαστιχένια επιφάνεια από το bottom case. Τα επηρεαζόμενα Macbook πωλήθηκαν μεταξύ του μήνα Οκτώβρη του 2009 και του μήνα Απρίλη του 2011.

Αν το Macbook σας εμφανίζει αυτά τα συμπτώματα και πληροί τις απαιτήσεις επιλεξιμότητας που αναφέρονται παραπάνω, η Apple θα επισκευάσει το bottom case σας, δωρεάν.

  • Διαδικασία: Ελέξτε εάν το Macbook σας έχει αγοραστεί μεταξύ των παραπάνω ημερομηνιών. Στη συνέχεια, επισκεφθείτε κάποιο κατάστημά μας για να ελέγξουμε τη συσκευή σας για κοσμητικές φθορές. Εφόσον η συσκευή σας πληροί τα παραπάνω, την παραλαμβάνουμε και κάνουμε επικοινωνία με την Apple. Εφόσον λάβουμε εξαίρεση, παραγγέλνουμε το ανταλλακτικό και προχωράμε στην τοποθέτησή του όταν το παραλάβουμε.

Συχνές ερωτήσεις

Όχι δεν χρειάζεται ραντεβού. Μπορείτε να την φέρετε οποιαδήποτε στιγμή, δείτε εδώ το ωράριο των καταστημάτων.
Έαν το πρόβλημα του Mac, το iPad ή το iPod σας καλύπτεται από εγγύηση, δεν υπάρχει καμία επιβάρυνση για εσάς. Οι τεχνικοί μας θα σας παρέχουν δωρεάν διάγνωση, εργασία και ανταλλακτικά ώστε η αγαπημένη σας συσκευή να λειτουργεί άψογα. Το ίδιο ισχύει για 3 χρόνια από την αγορά, εάν έχετε AppleCare.
Εάν η συσκευή σας είναι εκτός εγγύησης τότε αφού κάνουμε διάγνωση θα σας ενημερώσουμε πλήρως για το ακριβές κόστος επισκευής πριν ξεκινήσουμε οποιαδήποτε εργασία.
Συνήθως δεν απαιτούνται πάνω από 1 με 2 εργάσιμες ημέρες για την διάγνωση και 3 με 4 εργάσιμες ημέρες για την επισκευή συνολικά. Η Apple αποστέλλει τα ανταλλακτικά στους Authorised Service Providers που δεν διατηρούν δικό τους στοκ. Μετά την διάγνωση της βλάβης της συσκευής σας και πάντα μετά από ενημέρωσή σας, παραγγέλνουμε το ανταλλακτικό εφόσον αυτό χρειάζεται. Την επόμενη εργάσιμη αν δεν υπάρχει πρόβλημα διαθεσιμότητας το παραλαμβάνουμε, ολοκληρώνουμε την επισκευή και διενεργούμε μία σειρά από εκτεταμένους διαγνωστικούς ελέγχους ώστε να βεβαιωθούμε πως η επισκευή είναι επιτυχής και έχει το επιθυμητό αποτέλεσμα.
Εάν ο φόρτος εργασίας είναι ασυνήθιστος μπορεί να ξεπεράσουμε τον χρόνο αυτό αλλά θα έχετε ενημέρωση από μέρους μας. Υπάρχουν και αστάθμητοι παράγοντες. Μπορεί να υπάρξει έλλειψη ανταλλακτικού ή να μην εμφανίζεται το πρόβλημα και να καθυστερήσουμε, αλλά αυτό δεν συμβαίνει καθόλου συχνά. Σε κάθε περίπτωση ζητάμε την υπομονή σας. Καλούμαστε να ισορροπήσουμε ανάμεσα στην κατά το δυνατόν γρηγορότερη επίλυση του προβλήματος για εσάς, αλλά ταυτόχρονα στην ποιοτική επισκευή και τον πλήρη έλεγχο καλής λειτουργίας της συσκευής σας.
Για το στάδιο στο οποίο βρίσκεται η επισκευή του Mac σας μπορείτε να ενημερωθείτε από εδώ (λινκ) στο site μας, αλλά θα σας κρατάμε ενήμερο και τηλεφωνικά όποτε αυτό απαιτείται.
Το online σύστημα της Apple μας δίνει άμεσα πληροφορίες για όλες τις συσκευές που κυκλοφορούν διεθνώς. Έτσι πιθανότατα μπορούμε να διαπιστώσουμε εάν καλύπτεται η συσκευή σας. Μπορεί όμως να σας ζητήσουμε παραστατικό (απόδειξη ή τιμολόγιο αγοράς), ειδικά αν είστε κοντά στην λήξη της εγγύησης.
Αν το Mac σας έχει υποστεί ατύχημα (χτύπημα ή υγρό) ή έχει υποστεί επέμβαση από μη εξουσιοδοτημένο τεχνικό μπορεί να μην καλύπτεται από εγγύηση. Επίσης αν η μπαταρία σας έχει συμπληρώσει τους “κύκλους φόρτισης” που προβλέπονται από τον κατασκευαστή τότε δεν καλύπτεται η αλλαγή της.
H εγγύηση κατασκευαστή που δίνει η Apple ισχύει διεθνώς για ένα έτος από την ημερομηνία αγοράς. Επομένως θα σας επισκευάσουμε χωρίς χρέωση το Mac σας από όπου και να έχει αγοραστεί. Σε αυτή τη περίπτωση πάντως, είναι πιο πιθανό να χρειαστούμε την απόδειξη αγοράς, ώστε να αποδειχθεί η ημερομηνία λήξης της εγγύησης.
Όλα μας τα ανταλλακτικά έρχονται από την Apple και οι αντικαταστάσεις τους είναι καταχωρημένες στο online σύστημα της εταιρείας. Μόνο με την συναίνεσή σας θα χρησιμοποιήσουμε ανταλλακτικό άλλης προέλευσης. Για παράδειγμα αν θέλετε να αλλάξετε τον χαλασμένο σκληρό σας δίσκο με άλλον μεγαλύτερο ή γρηγορότερο, θα χρησιμοποιήσουμε αναγκαστικά έναν δίσκο της αγοράς, εφόσον η Apple θα μας έστελνε έναν ίδιο.
Όλα μας τα ανταλλακτικά έρχονται από την Apple και οι αντικαταστάσεις τους είναι καταχωρημένες στο online σύστημα της εταιρείας. Μόνο με την συναίνεσή σας θα χρησιμοποιήσουμε ανταλλακτικό άλλης προέλευσης. Για παράδειγμα αν θέλετε να αλλάξετε τον χαλασμένο σκληρό σας δίσκο με άλλον μεγαλύτερο ή γρηγορότερο, θα χρησιμοποιήσουμε αναγκαστικά έναν δίσκο της αγοράς, εφόσον η Apple θα μας έστελνε έναν ίδιο.
Τα τμήματα του Mac σας που θα αντικατασταθούν αποστέλλονται πίσω στην Apple.
Δεν πρόκειται να διαγράψουμε δεδομένα σας χωρίς προηγούμενη συνεννόηση μαζί σας. Επειδή όμως κατά την διάρκεια μιας επισκευής κάτι μπορεί να πάει στραβά, καλό είναι να έχετε διασφαλίσει τα δεδομένα σας. Το backup είναι μια πολύ χρήσιμη συνήθεια, έτσι κι αλλιώς.
Δεν υπάρχει κανένας λόγος να τα διαγράψετε και μπορείτε να μας έχετε απόλυτη εμπιστοσύνη. Θα τα αντιμετωπίσουμε με απόλυτο επαγγελματισμό.
Αποφύγετε να φέρετε περιφερειακά ή αξεσουάρ αν δεν πιστεύετε ότι σχετίζονται με το πρόβλημα. Για παράδειγμα δεν θα χρειαστούμε ένα ποντίκι, μιά οθόνη, ένα καλώδιο ρεύματος ή μία θήκη. Φέρτε όμως οτιδήποτε νομίζετε ότι μπορεί να σχετίζεται με το πρόβλημα ή είναι απαραίτητο για την διαπίστωση του προβλήματος.
Τα ανταλλακτικά καλύπτονται από την Apple για τρεις μήνες από την ημερομηνία επισκευής ή μέχρι την λήξη της κανονικής εγγύησης της συσκευής σας, ότι είναι πιο συμφέρον για εσάς.
Εξονυχιστικά! Όλες ανεξαιρέτως οι επισκευές, τα ανταλλακτικά και όλοι οι δείκτες καταγράφονται και αξιολογούνται από την Apple σχολαστικά. Κατόπιν μοιράζεται μαζί μας τα αποτελέσματα ώστε να βελτιστοποιούμε συνεχώς τις διαδικασίες και την ποιότητα των επισκευών μας.

Επικοινωνήστε για την επισκευή του Mac σας

Μπορείτε να φέρετε το Mac σας στο κεντρικό μας service εδώ.

ή στο Service Pickup Point εδώ.

Εάν θέλετε μπορείτε να επικοινωνήσετε άμεσα για να μάθετε ότι χρειάζεστε σχετικά με την επισκευή του Mac σας.

Στο τηλέφωνο 215 215 4400 ή στο email

Διαφορετικά συμπληρώστε την φόρμα επικοινωνίας

Browse...

Μέχρι 2MB

CAPTCHA
Please wait...