Επισκευή iPhone

Η iSystem είναι Apple Premium Service Provider με περισσότερα από 15 χρόνια εμπειρίας στον χώρο της Apple και περισσότερους από 10 πιστοποιημένους από την Apple τεχνικούς.

H επισκευή των iPhone είναι μία από τις αρμοδιότητές μας ως επίσημο επισκευαστικό κέντρο της Apple. Προσφέρουμε δωρεάν κάλυψη σε συσκευές που καλύπτονται από την εγγύηση της Apple για βλάβες υλικού (hardware). Είμαστε επίσης εξουσιοδοτημένοι στο να καλύπτουμε τα προγράμματα επέκτασης εγγύησης της Apple. Δείτε παρακάτω κόστη για βασικές εργασίες που δεν καλύπτονται.

Είτε το iPhone σας βρίσκεται εντός εγγύησης είτε εκτός εγγύησης οι πιστοποιημένοι από την Apple τεχνικοί μας θα αναλάβουν είτε να αντικαταστήσουν την συσκευή σας με νέα είτε να αντικαταστήσουν το προβληματικό ανταλλακτικό.
Οι πιο συνηθισμένες βλάβες είναι:

  • Επισκευή σπασμένης οθόνης iPhone
  • Αντικατάσταση μπαταρίας iPhone
  • Επισκευή κάμερας
  • Επισκευή μικροφώνου ή ακουστικού
  • Επισκευή κουμπιών (home, power, mute, volume)
  • Επισκευή πίσω όψης iPhone
  • Ή ακόμα επισκευή φόρτισης, δόνησης, κεραίας, proximity sensor, WiFI, bluetooth, ηχείου κ.λπ.

Υποστήριξη iPhone

Εάν θέλετε βοήθεια σχετικά με την συσκευή σας, το Apple ID σας ή το iCloud μπορείτε να εκμεταλλευτείτε τα παρακάτω πακέτα iCare.
Τηλεφωνική υποστήριξη για τα iPhone στην χώρα μας παρέχουν οι εταιρείες κινητής τηλεφωνίας Vodafone, Wind, Cosmote.
Κατέβασε από εδώ τον οδηγό χρήσης (manual) της συσκευής σου.
Διάβασε χρήσιμα iPhone Tips & Tricks από τους τεχνικούς μας.

Προγράμματα επέκτασης εγγύησης

Τα παρακάτω είναι αναγνωρισμένα προβλήματα τα οποία επισκευάζουμε χωρίς χρέωση ακόμα και μετά το πέρας της εγγύησης.
Η Apple έχει αναγνωρίσει ότι σε ένα πολύ μικρό ποσοστό των συσκευών iPhone 5 μπορεί ξαφνικά να παρατηρηθεί μικρότερη διάρκεια ζωής της μπαταρίας. Τα επηρεαζόμενα iPhone 5 πωλήθηκαν μεταξύ Σεπτεμβρίου 2012 και Ιανουαρίου 2013.

Αν το iPhone 5 σας εμφανίζει αυτά τα συμπτώματα και πληροί τις απαιτήσεις επιλεξιμότητας που αναφέρονται παραπάνω, η Apple θα αντικαταστήσει τη μπαταρία σας, δωρεάν.

  • Διαδικασία: Ελέξτε εάν το iPhone σας βρίσκεται στους επιλεγμένους σειριακούς από τη σελίδα της Apple εδώ. Στη συνέχεια, επισκεφθείτε κάποιο κατάστημά μας για να ελέγξουμε με ειδικό διαγνωστικό λογισμικό εάν η συσκευής σας εμφανίζει πρόβλημα με τη μπαταρία.Εφόσον η συσκευή σας πληροί τα παραπάνω, την παραλαμβάνουμε και παραγγέλνουμε άμεσα το ανταλλακτικό προς αντικατάσταση.
Η Apple έχει αναγνωρίσει ότι σε ένα ποσοστό των συσκευών iPhone 5 μπορεί ξαφνικά να δυσλειτουργήσει το κουμπί ύπνου/αφύπνισης. Τα επηρεαζόμενα iPhone 5 πωλήθηκαν μέσα στον μήνα Μάρτιο του 2013.

Αν το iPhone 5 σας εμφανίζει αυτά τα συμπτώματα και πληροί τις απαιτήσεις επιλεξιμότητας που αναφέρονται παραπάνω, η Apple θα επισκευάσει το κουμπί σας, δωρεάν.

  • Διαδικασία: Ελέξτε εάν το iPhone σας βρίσκεται στους επιλεγμένους σειριακούς από τη σελίδα της Apple εδώ. Στη συνέχεια, επισκεφθείτε κάποιο κατάστημά μας για να ελέγξουμε με ειδικό διαγνωστικό λογισμικό τη συσκευή σας και κάνουμε έναν έλεγχο για τυχόν φθορές. Εφόσον η συσκευή σας πληροί τα παραπάνω, την παραλαμβάνουμε και την αποστέλλουμε στα εργοστάσια της Apple για επισκευή. Η διαδικασία ενδέχεται να κρατήσει έως και 10 εργάσιμες ημέρες.
Η Apple έχει αναγνωρίσει ότι ένα μικρό ποσοστό φορτιστών 5W οι οποίοι πωλήθηκαν μαζί με συσκευές iPhone 3GS / 4 / 4S ενδέχεται να υπερθερμαίνονται ή να μη λειτουργούν σωστά. Τα επηρεαζόμενα πριζάκια πωλήθηκαν μεταξύ Οκτώβριου 2009 και Σεπτεμβρίου 2012.

Αν ο αντάπτορας φόρτισής σας εμφανίζει αυτά τα συμπτώματα και πληροί τις απαιτήσεις επιλεξιμότητας που αναφέρονται παραπάνω, η Apple θα τον αντικαταστήσει, δωρεάν.

  • Διαδικασία: Ελέξτε εάν το πριζάκι σας βρίσκεται στις ελαττωματικές παρτίδες βάσει της παρακάτω εικόνας.

    Τα επηρεαζόμενα πριζάκια φέρουν κωδικό A1300 και στα γράμματα “CE” διακρίνεται έντονο μαύρο φόντο. Εφόσον, και βάσει των παραπάνω, επιθυμείτε αντικατάσταση επισκεφθείτε κάποιο κατάστημά μας ώστε να παραγγείλουμε τον νέο σας φορτιστή από την Apple και να σας τον παραδώσουμε την επόμενη εργάσιμη ημέρα.

Συχνές ερωτήσεις

Όχι δεν χρειάζεται ραντεβού. Μπορείτε να την φέρετε οποιαδήποτε στιγμή, δείτε εδώ το ωράριο των καταστημάτων.
Εάν η συσκευή σας είναι εκτός εγγύησης τότε αφού κάνουμε διάγνωση θα σας ενημερώσουμε πλήρως για το ακριβές κόστος επισκευής πριν ξεκινήσουμε οποιαδήποτε εργασία.
Το online σύστημα της Apple μας δίνει άμεσα πληροφορίες για όλα τα iPhone που κυκλοφορούν διεθνώς. Έτσι πιθανότατα μπορούμε να διαπιστώσουμε εάν καλύπτεται και το δικό σας. Μπορεί όμως να σας ζητήσουμε παραστατικό (απόδειξη ή τιμολόγιο αγοράς), ειδικά αν είστε κοντά στην λήξη της εγγύησης.
Αν η συσκευή σας έχει υποστεί ατύχημα (χτύπημα ή υγρό) ή έχει υποστεί επέμβαση από μη εξουσιοδοτημένο τεχνικό μπορεί να μην καλύπτεται από εγγύηση. Γενικότερα φθορές ή χτυπήματα στο iPhone σας ή ενεργοποίηση των αισθητήρων υγρασίας που περιέχει θα το “βγάλουν” εκτός εγγύησης.
H εγγύηση κατασκευαστή που δίνει η Apple ισχύει σε γενικές γραμμές διεθνώς. Όμως ανάλογα με τον τόπο αγοράς και την σύμβαση πώλησης δηλαδή την χώρα ή τον πάροχο τηλεφωνίας που αγοράσατε το iPhone σας, μπορεί να καλύπτεται από μικρότερο χρονικό διάστημα ή και καθόλου στην χώρα μας. Σε αυτή τη περίπτωση πάντως, είναι καλό να έχετε την απόδειξη αγοράς για να επιβεβαιώσουμε την κατάσταση της εγγύησής του.
Τα τμήματα της συσκευής σας που θα αντικατασταθούν αποστέλλονται πίσω στην Apple. Το ίδιο θα συμβεί και με το παλιό σας iPhone αν αντικατασταθεί από εμάς με νέο.
Ναι, πρέπει να έχετε κάνει backup στο iCloud ή συγχρονισμό με τον υπολογιστή σας. Αν προχωρήσουμε σε αντικατάστασή της συσκευής σας, η παλιά θα αποσταλλεί στην Apple και θα χαθούν τα δεδομένα σας.
Δεν υπάρχει κανένας λόγος να τα διαγράψετε και μπορείτε να μας έχετε απόλυτη εμπιστοσύνη. Θα τα αντιμετωπίσουμε με απόλυτο επαγγελματισμό.
Ναι και επίσης να μας δώσετε τον κωδικό ξεκλειδώματος της συσκευής ώστε να κάνουμε τις δοκιμές που πρέπει. Εάν χρειάζεστε βοήθεια σε αυτό ζητήστε την από την υποδοχή του service μας.
Αποφύγετε να φέρετε οτιδήποτε αν δεν πιστεύετε ότι σχετίζεται με το πρόβλημα. Φέρτε όμως για παράδειγμα τον φορτιστή σας αν το iPhone σας δεν φορτίζει.
Στη χώρα μας διατίθεται επέκταση εγγύησης (AppleCare) μόνο για Mac.
Τα ανταλλακτικά καλύπτονται από την Apple για τρεις μήνες από την ημερομηνία επισκευής ή μέχρι την λήξη της κανονικής εγγύησης της συσκευής σας, ότι είναι πιο συμφέρον για εσάς.
Εξονυχιστικά! Όλες ανεξαιρέτως οι επισκευές, τα ανταλλακτικά και όλοι οι δείκτες καταγράφονται και αξιολογούνται από την Apple σχολαστικά. Κατόπιν μοιράζεται μαζί μας τα αποτελέσματα ώστε να βελτιστοποιούμε συνεχώς τις διαδικασίες και την ποιότητα των επισκευών μας.
Μπορείτε να πληρώσετε κατά την παραλαβή ή νωρίτερα με μετρητά, κατάθεση σε λογαριασμό μας ή με πιστωτικές κάρτες. Στην πληρωμή με πιστωτική κάρτα μπορείτε να εξωφλήσετε το ποσό σε δόσεις όπου οι πρώτες 6 είναι άτοκες.
Εάν έχετε πολύ πρόσφατα αγοράσει την συσκευή σας και δεν λειτουργεί όπως θα έπρεπε, η νομοθεσία και οι άγραφοι κανόνες υπαγορεύουν την αντικατάστασή της. Όμως αυτό είναι “υποχρέωση” του καταστήματος από όπου το αγοράσατε και δεν έχει να κάνει με εμάς. Θα είναι άλλωστε πιθανότατα επιθυμία του καταστήματος αυτού να συνεχίσει να σας έχει ευχαριστημένο πελάτη.
Εδώ να διευκρινήσουμε ότι επισκευάζουμε τις συσκευές για λογαριασμό της Apple, αλλά δεν είμαστε η Apple. Αν θεωρείτε ότι το προιόν που αγοράσατε είναι εν γένει προβληματικό ή δεν ανταποκρίνεται στις προδιαγραφές ή στις δικές σας απαιτήσεις τότε θα πρέπει να απευθυνθείτε στην Apple ως κατασκευαστή του (στην γραμμή εξυπηρέτησης καταναλωτή στο 0080044145417) ή στον “πωλητή” δηλαδή στο κατάστημα από όπου το αγοράσατε.
Τα iPad, τα iPhone και τα Mac έχουν πράγματι τα χαμηλότερα ποσοστά βλαβών ηλεκτρονικών συσκευών και όχι μόνο. Έχουν και την κορυφαία αναγνώριση από τους καταναλωτές σε επίπεδο αξιοπιστίας σύμφωνα με όλες τις διεθνείς έρευνες. Οι απαιτήσεις όλων μας είναι υψηλές και αντίστοιχα μεγάλη είναι και η απογοήτευσή μας όταν οι Apple συσκευές μας δεν λειτουργούν όπως πρέπει. Όμως όπως συμβαίνει σε όλες τις συσκευές και όλες τις μηχανές, οι βλάβες δυστυχώς μπορεί να συμβούν. Και αυτό δεν σημαίνει πως δεν κάνατε εσείς σωστή χρήση. Μπορείτε να προκαλέσετε ακούσια βλάβη (υγρά, χτυπήματα, κ.λπ.) αλλά δύσκολα θα χαλάσετε μία Apple συσκευή απλά χρησιμοποιώντας την για αυτό για το οποίο είναι φτιαγμένη.
Να μας το πείτε. Μην αγνοείτε αυτή την επιλογή, που συνήθως έχει θετικά αποτελέσματα για όλους. Θα μας δώσετε την ευκαιρία να διορθώσουμε το πρόβλημα, να σας κάνουμε έναν ευχαριστημένο πελάτη και να βελτιώσουμε τις υπηρεσίες μας.

Επικοινωνήστε για την επισκευή του iPhone σας

Μπορείτε να φέρετε το iPhone σας στο κεντρικό μας service εδώ.

ή στο Service Pickup Point εδώ.

Εάν θέλετε μπορείτε να επικοινωνήσετε άμεσα για να μάθετε ότι χρειάζεστε σχετικά με την επισκευή του iPhone σας.

Στο τηλέφωνο 215 215 4400 ή στο email

Διαφορετικά συμπληρώστε την φόρμα επικοινωνίας.

Browse...

Μέχρι 2MB

CAPTCHA
Please wait...