Επισκευή iPad

Η iSystem είναι Apple Premium Service Provider με περισσότερα από 15 χρόνια εμπειρίας στον χώρο της Apple και περισσότερους από 10 πιστοποιημένους από την Apple τεχνικούς.

H επισκευή των iPad είναι μία από τις αρμοδιότητές μας ως επίσημο επισκευαστικό κέντρο της Apple. Προσφέρουμε δωρεάν κάλυψη σε συσκευές που καλύπτονται από την εγγύηση της Apple για βλάβες υλικού (hardware). Είμαστε επίσης εξουσιοδοτημένοι στο να καλύπτουμε τα προγράμματα επέκτασης εγγύησης της Apple.

Οι Premium Service Providers είναι κάτι παραπάνω από Apple Authorised Service Centres. O τίτλος αυτός αφορά επιβράβευση από την Apple, για την εξαιρετική παροχή υπηρεσιών της iSystem. Η αναγνώριση βασίζεται σε αξιολόγηση δείκτών όπως Customer Satisfaction, Service Excellence, Repair Quality, Repair Time και Professionalism. Δόθηκε για πρώτη φορά στην Ελλάδα στην εταιρεία μας το 2013.
“Οι Apple Premium Service Providers έχουν αναγνωριστεί από την Apple για το εξαιρετικό σέρβις που προσφέρουν.”
Προσπαθούμε διαρκώς να προσφέρουμε στους πελάτες μας την καλύτερη δυνατή εμπειρία από ένα Apple προιόν.

Υποστήριξη iPad

Εάν θέλετε βοήθεια σχετικά με την συσκευή σας, το Apple ID σας ή το iCloud μπορείτε να εκμεταλλευτείτε τα παρακάτω πακέτα iCare.

Κατεβάστε τους οδηγούς χρήσης (manuals) της συσκευής σας. 

Διαβάστε χρήσιμα iPad Tips & Tricks από τους τεχνικούς μας.

Συχνές ερωτήσεις

Όχι δεν χρειάζεται ραντεβού. Μπορείτε να την φέρετε οποιαδήποτε στιγμή, δείτε εδώ το ωράριο των καταστημάτων.
Έαν το πρόβλημα του iPad σας καλύπτεται από εγγύηση, δεν υπάρχει καμία επιβάρυνση για εσάς.
Προβλήματα hardware είναι οι βλάβες που οφείλονται στα “υλικά” μέρη της συσκευής σας και είναι και αυτά που καλύπτονται από εγγύηση. Ένα iPad που δεν φορτίζει ή μια χαλασμένη οθόνη είναι συνήθως προβλήματα hardware. Προβλήματα όπως εφαρμογές που δεν ανοίγουν ή δεν λειτουργούν όπως θα έπρεπε ή εφαρμογές που αδειάζουν την μπαταρία γρήγορα έχουν να κάνουν συνήθως με το λογισμικό και δεν καλύπτονται από εγγύηση.
Το online σύστημα της Apple μας δίνει άμεσα πληροφορίες για όλα τα iPad που κυκλοφορούν διεθνώς. Έτσι πιθανότατα μπορούμε να διαπιστώσουμε εάν καλύπτεται και το δικό σας. Μπορεί όμως να σας ζητήσουμε παραστατικό (απόδειξη ή τιμολόγιο αγοράς), ειδικά αν είστε κοντά στην λήξη της εγγύησης.
Αν η συσκευή σας έχει υποστεί ατύχημα (χτύπημα ή υγρό) ή έχει υποστεί επέμβαση από μη εξουσιοδοτημένο τεχνικό μπορεί να μην καλύπτεται από εγγύηση. Γενικότερα φθορές ή χτυπήματα στο iPad σας ή ενεργοποίηση των αισθητήρων υγρασίας που περιέχει θα το “βγάλουν” εκτός εγγύησης.
H εγγύηση κατασκευαστή που δίνει η Apple ισχύει σε γενικές γραμμές διεθνώς. Όμως ανάλογα με τον τόπο αγοράς και την σύμβαση πώλησης δηλαδή την χώρα ή τον πάροχο τηλεφωνίας που αγοράσατε το iPad σας, μπορεί να καλύπτεται από μικρότερο χρονικό διάστημα ή και καθόλου στην χώρα μας. Σε αυτή τη περίπτωση πάντως, είναι καλό να έχετε την απόδειξη αγοράς για να επιβεβαιώσουμε την κατάσταση της εγγύησής του.
Εάν το iPad σας αντικατασταθεί με νέο, το παλιό θα αποσταλεί πίσω στην Apple.
Ναι, πρέπει να έχετε κάνει backup στο iCloud ή συγχρονισμό με τον υπολογιστή σας. Αν προχωρήσουμε σε αντικατάστασή της συσκευής σας, η παλιά θα αποσταλλεί στην Apple και θα χαθούν τα δεδομένα σας.
Δεν υπάρχει κανένας λόγος να τα διαγράψετε και μπορείτε να μας έχετε απόλυτη εμπιστοσύνη. Θα τα αντιμετωπίσουμε με απόλυτο επαγγελματισμό.
Ναι και επίσης να μας δώσετε τον κωδικό ξεκλειδώματος της συσκευής ώστε να κάνουμε τις δοκιμές που πρέπει. Εάν χρειάζεστε βοήθεια σε αυτό ζητήστε την από την υποδοχή του service μας.
Αποφύγετε να φέρετε οτιδήποτε αν δεν πιστεύετε ότι σχετίζεται με το πρόβλημα. Φέρτε όμως για παράδειγμα τον φορτιστή σας αν το iPad σας δεν φορτίζει.
Στη χώρα μας διατίθεται επέκταση εγγύησης (AppleCare) μόνο για Mac.
Τα ανταλλακτικά καλύπτονται από την Apple για τρεις μήνες από την ημερομηνία επισκευής ή μέχρι την λήξη της κανονικής εγγύησης της συσκευής σας, ότι είναι πιο συμφέρον για εσάς.
Εξονυχιστικά! Όλες ανεξαιρέτως οι επισκευές, τα ανταλλακτικά και όλοι οι δείκτες καταγράφονται και αξιολογούνται από την Apple σχολαστικά. Κατόπιν μοιράζεται μαζί μας τα αποτελέσματα ώστε να βελτιστοποιούμε συνεχώς τις διαδικασίες και την ποιότητα των επισκευών μας.
Μπορείτε να πληρώσετε κατά την παραλαβή ή νωρίτερα με μετρητά, κατάθεση σε λογαριασμό μας ή με πιστωτικές κάρτες. Στην πληρωμή με πιστωτική κάρτα μπορείτε να εξωφλήσετε το ποσό σε δόσεις όπου οι πρώτες 6 είναι άτοκες.
Εάν έχετε πολύ πρόσφατα αγοράσει την συσκευή σας και δεν λειτουργεί όπως θα έπρεπε, η νομοθεσία και οι άγραφοι κανόνες υπαγορεύουν την αντικατάστασή της. Όμως αυτό είναι “υποχρέωση” του καταστήματος από όπου το αγοράσατε και δεν έχει να κάνει με εμάς. Θα είναι άλλωστε πιθανότατα επιθυμία του καταστήματος αυτού να συνεχίσει να σας έχει ευχαριστημένο πελάτη.
Εδώ να διευκρινήσουμε ότι επισκευάζουμε τις συσκευές για λογαριασμό της Apple, αλλά δεν είμαστε η Apple. Αν θεωρείτε ότι το προιόν που αγοράσατε είναι εν γένει προβληματικό ή δεν ανταποκρίνεται στις προδιαγραφές ή στις δικές σας απαιτήσεις τότε θα πρέπει να απευθυνθείτε στην Apple ως κατασκευαστή του (στην γραμμή εξυπηρέτησης καταναλωτή στο 0080044145417) ή στον “πωλητή” δηλαδή στο κατάστημα από όπου το αγοράσατε.
Τα iPhone, τα iPad και τα Mac έχουν πράγματι τα χαμηλότερα ποσοστά βλαβών ηλεκτρονικών συσκευών και όχι μόνο. Έχουν και την κορυφαία αναγνώριση από τους καταναλωτές σε επίπεδο αξιοπιστίας σύμφωνα με όλες τις διεθνείς έρευνες. Οι απαιτήσεις όλων μας είναι υψηλές και αντίστοιχα μεγάλη είναι και η απογοήτευσή μας όταν οι Apple συσκευές μας δεν λειτουργούν όπως πρέπει. Όμως όπως συμβαίνει σε όλες τις συσκευές και όλες τις μηχανές, οι βλάβες δυστυχώς μπορεί να συμβούν. Και αυτό δεν σημαίνει πως δεν κάνατε εσείς σωστή χρήση. Μπορείτε να προκαλέσετε ακούσια βλάβη (υγρά, χτυπήματα, κ.λπ.) αλλά δύσκολα θα χαλάσετε μία Apple συσκευή απλά χρησιμοποιώντας την για αυτό για το οποίο είναι φτιαγμένη.
Να μας το πείτε. Μην αγνοείτε αυτή την επιλογή, που συνήθως έχει θετικά αποτελέσματα για όλους. Θα μας δώσετε την ευκαιρία να διορθώσουμε το πρόβλημα, να σας κάνουμε έναν ευχαριστημένο πελάτη και να βελτιώσουμε τις υπηρεσίες μας.

Επικοινωνήστε για την επισκευή του iPad σας

Μπορείτε να φέρετε το iPad σας στο κεντρικό μας service εδώ.

ή στο Service Pickup Point εδώ.

Εάν θέλετε μπορείτε να επικοινωνήσετε άμεσα για να μάθετε ότι χρειάζεστε σχετικά με την επισκευή του iPad σας.

Στο τηλέφωνο 215 215 4400 ή στο email

Διαφορετικά συμπληρώστε την φόρμα επικοινωνίας

Service: Φόρμα από Επισκευή iPad

Browse...

Μέχρι 2MB

CAPTCHA
Please wait...