Επισκευές Αξεσουάρ

Η iSystem είναι Apple Premium Service Provider με περισσότερα από 15 χρόνια εμπειρίας στον χώρο της Apple και περισσότερους από 10 πιστοποιημένους από την Apple τεχνικούς.

Εκτός από Mac, iPhone και iPad αναλαμβάνουμε επισκευές ή αντικαταστάσεις (και καλύπτουμε την εγγύηση) στα παρακάτω προιόντα:

Όλα τα Apple accessories:

  • Apple iPod
  • Apple Display
  • Apple Wireless Keyboard, Mouse, Trackpad
  • Airport Express και Extreme
  • Airport Time Capsule
  • Power Adapters & EarPods
  • Apple TV

Προιόντα Beats by Dr. Dre

Συγκεκριμένες συσκευές τρίτων κατασκευαστών που έχουν αγοραστεί από εμάς και δεν διαθέτουν εξουσιοδοτημένο service στην Ελλάδα, όπως Lacie, GTECH κ.λπ.

Υποστήριξη

Η iSystem προσφέρει δωρεάν κάλυψη σε συσκευές που καλύπτονται από την εγγύηση της Apple ή AppleCare για βλάβες υλικού (hardware). Είμαστε επίσης εξουσιοδοτημένοι στο να καλύπτουμε τα προγράμματα επέκτασης εγγύησης της Apple.

Για συσκευές εκτός εγγύησης το κόστος διάγνωσης είναι 20€ και χρεώνεται μόνον εφόσον δεν προχωρήσετε τελικά σε επισκευή.
Εάν έχετε επισκευή σε εξέλιξη, μπορείτε να δείτε εδώ το Status επισκευής.

Προγράμματα επέκτασης εγγύησης

Τα παρακάτω είναι αναγνωρισμένα προβλήματα τα οποία επισκευάζουμε χωρίς χρέωση ακόμα και μετά το πέρας της εγγύησης.
Η Apple έχει αναγνωρίσει ότι ένα μικρό ποσοστό φορτιστών 5W οι οποίοι πωλήθηκαν μαζί με συσκευές iPhone 3GS / 4 / 4S ενδέχεται να υπερθερμαίνονται ή να μη λειτουργούν σωστά. Τα επηρεαζόμενα πριζάκια πωλήθηκαν μεταξύ Οκτώβριου 2009 και Σεπτεμβρίου 2012.

Αν ο αντάπτορας φόρτισής σας εμφανίζει αυτά τα συμπτώματα και πληροί τις απαιτήσεις επιλεξιμότητας που αναφέρονται παραπάνω, η Apple θα τον αντικαταστήσει, δωρεάν.

  • Διαδικασία: Ελέξτε εάν το πριζάκι σας βρίσκεται στις ελαττωματικές παρτίδες βάσει της παρακάτω εικόνας.

    Τα επηρεαζόμενα πριζάκια φέρουν κωδικό A1300 και στα γράμματα “CE” διακρίνεται έντονο μαύρο φόντο. Εφόσον, και βάσει των παραπάνω, επιθυμείτε αντικατάσταση επισκεφθείτε κάποιο κατάστημά μας ώστε να παραγγείλουμε τον νέο σας φορτιστή από την Apple και να σας τον παραδώσουμε την επόμενη εργάσιμη ημέρα.

Συχνές ερωτήσεις

Όχι δεν χρειάζεται ραντεβού. Μπορείτε να την φέρετε οποιαδήποτε στιγμή, δείτε εδώ το ωράριο των καταστημάτων.
Εάν η συσκευή σας είναι εκτός εγγύησης τότε αφού κάνουμε διάγνωση θα σας ενημερώσουμε πλήρως για το ακριβές κόστος επισκευής πριν ξεκινήσουμε οποιαδήποτε εργασία.
Θα σας ζητήσουμε παραστατικό (απόδειξη ή τιμολόγιο αγοράς), ειδικά αν είστε κοντά στην λήξη της εγγύησης.
Αν η συσκευή σας έχει υποστεί ατύχημα (χτύπημα ή υγρό) ή έχει υποστεί επέμβαση από μη εξουσιοδοτημένο τεχνικό μπορεί να μην καλύπτεται από εγγύηση.
Εξονυχιστικά! Όλες ανεξαιρέτως οι επισκευές, τα ανταλλακτικά και όλοι οι δείκτες καταγράφονται και αξιολογούνται από την Apple σχολαστικά. Κατόπιν μοιράζεται μαζί μας τα αποτελέσματα ώστε να βελτιστοποιούμε συνεχώς τις διαδικασίες και την ποιότητα των επισκευών μας.
Μπορείτε να πληρώσετε κατά την παραλαβή ή νωρίτερα με μετρητά, κατάθεση σε λογαριασμό μας ή με πιστωτικές κάρτες. Στην πληρωμή με πιστωτική κάρτα μπορείτε να εξωφλήσετε το ποσό σε δόσεις όπου οι πρώτες 6 είναι άτοκες.
Εάν έχετε πολύ πρόσφατα αγοράσει την συσκευή σας και δεν λειτουργεί όπως θα έπρεπε, η νομοθεσία και οι άγραφοι κανόνες υπαγορεύουν την αντικατάστασή της. Όμως αυτό είναι “υποχρέωση” του καταστήματος από όπου το αγοράσατε και δεν έχει να κάνει με εμάς. Θα είναι άλλωστε πιθανότατα επιθυμία του καταστήματος αυτού να συνεχίσει να σας έχει ευχαριστημένο πελάτη.
Εδώ να διευκρινήσουμε ότι επισκευάζουμε τις συσκευές για λογαριασμό της Apple, αλλά δεν είμαστε η Apple. Αν θεωρείτε ότι το προιόν που αγοράσατε είναι εν γένει προβληματικό ή δεν ανταποκρίνεται στις προδιαγραφές ή στις δικές σας απαιτήσεις τότε θα πρέπει να απευθυνθείτε στην Apple ως κατασκευαστή του (στην γραμμή εξυπηρέτησης καταναλωτή στο 0080044145417) ή στον “πωλητή” δηλαδή στο κατάστημα από όπου το αγοράσατε.
Τα Apple προιόντα έχουν πράγματι τα χαμηλότερα ποσοστά βλαβών ηλεκτρονικών συσκευών και όχι μόνο. Έχουν και την κορυφαία αναγνώριση από τους καταναλωτές σε επίπεδο αξιοπιστίας σύμφωνα με όλες τις διεθνείς έρευνες. Οι απαιτήσεις όλων μας είναι υψηλές και αντίστοιχα μεγάλη είναι και η απογοήτευσή μας όταν οι Apple συσκευές μας δεν λειτουργούν όπως πρέπει. Όμως όπως συμβαίνει σε όλες τις συσκευές και όλες τις μηχανές, οι βλάβες δυστυχώς μπορεί να συμβούν. Και αυτό δεν σημαίνει πως δεν κάνατε εσείς σωστή χρήση. Μπορείτε να προκαλέσετε ακούσια βλάβη (υγρά, χτυπήματα, κ.λπ.) αλλά δύσκολα θα χαλάσετε μία Apple συσκευή απλά χρησιμοποιώντας την για αυτό για το οποίο είναι φτιαγμένη.
Να μας το πείτε. Μην αγνοείτε αυτή την επιλογή, που συνήθως έχει θετικά αποτελέσματα για όλους. Θα μας δώσετε την ευκαιρία να διορθώσουμε το πρόβλημα, να σας κάνουμε έναν ευχαριστημένο πελάτη και να βελτιώσουμε τις υπηρεσίες μας.

Επικοινωνήστε για την επισκευή του αξεσουάρ σας

Μπορείτε να φέρετε το αξεσουάρ σας στο κεντρικό μας service εδώ.

ή στο Service Pickup Point εδώ.

Εάν θέλετε μπορείτε να επικοινωνήσετε άμεσα για να μάθετε ότι χρειάζεστε σχετικά με την επισκευή του αξεσουάρ σας.

Στο τηλέφωνο 215 2152100 ή στο email

Διαφορετικά συμπληρώστε την φόρμα επικοινωνίας.

Service: Φόρμα από Επισκευή Αξεσουάρ

Browse...

Μέχρι 2MB

CAPTCHA
Please wait...